2013. szeptember 23., hétfő

1.fejezet"álmokból valóság"

       Sziasztok Olvasók...:)!

Bocsánat azért , hogy késtem a résszel. De beteg voltam/vagyok és anya nem nagyon engedett a géphez mivel még nem mehetek suliba lesz rész holnap is.
Köszönöm annak az 1 embernek aki feliratkozott. Köszi Panna! ♥ 
Nem valami hosszú résszel jöttem, de remélem tetszeni fog mindenkinek! Jó olvasást!
xx,Anne♥:*

Just Can't Let Her Go ♥♥:)
Don't let me go :)♥♥Harry





                                    1.fejezet."Álmokból valóság"           

                                   * Anne szemszöge*

New York utcáin sétálva azon gondolkoztam, mennyi szép ember van ezen a földön, de egy cseppnyi        
ízlésük sincs. Őszintén ott van az a szőke hajú lány , nagyon szép, de ki vesz fel zoknit egy magassarkúval?
SENKI! És ott van az a lány akinek csak a hajával van baj. És igen..Itt vagyok én , egy kicsit sem szép lány. A nevem Anne. Hogy miért tudok ennyit a divatról? Divat tervező és Stylist vagyok. Csak sajnos még nem találtam olyan helyet ahová felvennének . Most egy "poros kis kuckóban" élek az én 2 barátnőmmel .
Éppen haza felé tartok, de még vennem kell a barátnőmnek egy szép ruhát a szülinapjára.
-Segíthetek valamiben?-kérdezte az eladó.
-Megköszönném. Egy türkiz kék ruhát keresek, valami egyszerűt és mégis ütőset.-mosolyogtam.
-Hát személy szerint ezt ajánlanám. Ez a ruha a legszebb.-mondta és a megkereste a ruhát.
-Hát ez ez ez valami fantasztikus.-tátottam a számat.
-Na ugye meg mondtam-adta ide a ruhát.
A ruha:
-Köszönöm a vásárlást.
-Én meg a ruhát a barátnőm biztos örülni fog.-mondtam és fizettem.
A házunk még 5 utcányira volt ettől a bolttól.Gyorsan meg állítottam egy Taxit.Már 3 utcányira voltunk mikor hirtelen leállt az autó.
-Lerobbantunk-mondta teljesen nyugodtan a Taxis.
-Ezt nem hiszem el.-szálltam ki a kocsiból idegesen.
-Még 15 perc "Missz" - nyugtatott.
-Hogy mi van? A barátnőnek most lesz a szülinapja.
-Nyugodjon meg mindjárt itt lesz a segítség.
-Rendben.
A szemem egy eszméletlenül gyönyörű épületre tévedt. Amin egy kis papírka volt "KIADÓ".
Régóta vágyunk a lányokkal egy saját divatházra, és ez az épület pont olyan amilyent szerettünk volna.

-Hová megy?-kérdeztem a taxistól aki úgy dönt sétál egyet.
-Most hívtak fel , hogy 2 óra múlva jön csak segítség.
-Mi? Na mind 1 keresek másik taxit.Itt a pénz!-nyomtam a pénzt a kezébe.
Még mindig az a kiadó épület kattogott a fejemben. Mintha egy láthatatlan lámpa villant volna fel a fejemben.
Ez az! Ki veszem ezt az épületet és divatházzá alakítom. Abbinek pedig szervezek egy party-t.
De ezt nem tudom megcsinálni 3 nap alatt . Miért nem tudta később rakni a party-t?áááá.
Na persze van valakim aki 1 perc alatt rendbe hozná ezt az egész épületet.Melodie! Sürgősen fel kell hívnom.
-Telefon beszélgetés-
-Szia Melodi!
-Szia!
-Nagy bajban vagyok, most azonnal gyere értem 3 utcányira vagyok a házunktól.Majd mindent elmesélek.
-Jó. Megyek.
-Telefon beszélgetés vége-
Melodi 5 perc alatt ide ért.
-Mi az a sürgős ügy?-vonta fel a szemöldökét, és ki szállt a kocsiból.
-Itt van ez az épület és hát....
-Na ne! 3 nap alatt nem tudom rendbe hozni.Se a party-t se a divatházat.És a kifutó és a próba babák és még az a sok cucc.Nincs elég pénzünk.
-Nem értem de de te olvasol a fejemben. Ami azt illeti apa már kicsi korom óta nyitott nekem egy számlát és már 19 vagyok ki vehetem a pénzt.
-Jó ötlet.Nekem is van valamennyi pénzem és ha szólok Robi-nak ő is tudna segíteni.(Robi Melodi egyik legjobb haverja)
-Csak össze hozzuk-mosolyogtam és be ültem a kocsiba.





2 megjegyzés: